top of page

שנים של כאבי פיברומיאלגיה פסקו עם מעיין החיים | אריק מדסון

עודכן: 7 באוג׳ 2022


עדות מעמוד הפייסבוק של מעיין החיים (אנגלית) כותב אריק מדסון (תרגום חופשי):


"שנה אזרחית טובה לכולם! מקווה ש 2022 תהיה השנה הטובה ביותר לכולנו. השנה שלנו, במיוחד עבור אשתי שנת 2022 תהיה סופסוף חופשייה מכאבים.

אני עם אשתי 16 שנים. נשואים 15. היא סובלת מכאבי פיברומיאלגיה כרוניים. הכאב עובר מהחלק התחתון של רגליה, לירכיים ולמותניים, לזרועות והידיים. לעיתים יש כל כך הרבה כאב שהוא משתק אותה. לא מסוגלת לזוז ואני מרים אותה בידיי במעלה המדרגות למיטה. הנה אנו במזג אוויר קר ולח ממנו היא סובלת הכי הרבה ולא היו לה כאבים מזה שבועיים מאז הטיפות. לא יאמן. זה נתן לשנינו למעשה הרבה יותר זמן איכות אחד עם השני ועם הילדים. אני יודע שמעיין החיים (FOL) אפקטיבי עם כל כך הרבה מצבים פיזיים. ראיתי כל כך הרבה כדורים ומיצים יוצאים לשוק אבל לא ראיתי משהו אפקטיבי מיידית כל כך למחלות רציניות. ״

בתגובות לפוסט שפורסם הוסיף אריק: ״פשוט לא יאמן. לא הייפ אלא פשוט אמת! אשתי ואני יצאנו להליכה חורפית יפה הלילה ב 10- מעלות. למרות הקור העז שמעורר את כאבי הפיברומיאלגיה שלה לרמות גבוהות של כאב... תודות למספר טיפות בלבד של מעיין החיים... היא חופשייה מכאבים... אנחנו עכשיו שותים כוס יין יחד בזמן שאנו צופים בתוכניות יחד! נראה פשוט מאוד אך אלו חדשות נפלאות שלא ייאמנו. תודה על מעיין החיים. ״

בתגובות נוספות אריק נשאל אם אשתו השתמשה רק במעיין החיים או שהיה זה שילוב של דברים נוספים. בתגובה אריק מבהיר שאשתו צרכה את מעיין החיים בלבד 3 פעמים ביום.


 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

89 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page