top of page

מחקר ישראלי: מעיין החיים עוזר להרג תאי סרטן ומפחית סמני דלקת | ד״ר רבקי אופיר, מו"פ מדבר וים המלח



העמדנו את מעיין החיים למבחן במחקר שביצעה ד״ר רבקי אופיר. בשני המבחנים הראשונים הקשורים לסרטן גליובלסטומה, סרטן של המוח, נבחנו שני ליינים, אחד של זכר ואחד של נקבה, במהלכם נבדקה הכמות הדרושה מהחומר הנבחן (במקרה זה מעיין החיים) כדי להרוג 50% מהתאים הסרטניים במה שנקרא IC50, התגלה שבריכוז של 8.77 מיקרו-ליטר של מעיין החיים כן, פר 1 מ״ל, נהרגו 50% מהתאים הסרטניים.

ע״פ ד״ר אופיר לא ניתן להקיש מכך את המינון הרצוי לחולי סרטן גליובלסטומה, אך כעיקרון התוצאות מצביעות כל כך שלמעיין החיים יש את הפוטנציאל להרוג תאי סרטן בריכוז נמוך של החומר.


הבדיקה העלתה גם, כי בהסתכלות על מעיין החיים, יצירה של רדיקלים חופשיים וגליובלסטומה, נראה כי מעיין החיים למעשה גורם ליצירת רדיקלים חופשיים בתאי סרטן, מה שמסייע לגוף להרוג את התאים הסרטניים בתאי גליובלסטומה (ולא בתאים נורמלים בריאים).

המחקר מראה שבנוכחות האשוחית בתאי סרטן גליובלסטומה יש פי 2.5 עד פי 3 יותר רדיקלים חופשיים, מה שיכול להסביר מדוע יש לו את הכישורים להרוג תאי סרטן.

במבחן השלישי הסתכל המחקר על תהליכי דלקת שיכול להסביר המון מחלות, ניוון של המוח וכו׳.

בבחינה התאים הנבדקים עברו גירוי LPS (מערכת מקרופאגים, תאי Raw), מרכיב של חיידקים מסויימים שמקובל לגרום איתם לתהליך דלקת במחקר, ניתן לראות שההפרשת ה TNF (אחד החומרים המשמשים כסמן) גדלה בנוכחות LPS, וכאשר הוסיפו את מעיין החיים ההפרשה פחתה בכ 15% .

כמו כן נבחנה יצירת Nitric Oxid, גם הוא סמן מקובל של דלקת, והתגלה כי מעיין החיים מסייע בהורדת הNitric Oxid ב 50%.

לסיכום, מעיין החיים התגלה כמפחית הפרשת סמני דלקת נוזליים (Nitric Oxid ו TNF).


בבחינה הרביעית והאחרונה נבחנו סמני הזדקנות בתאי ״זומבי״ (שאינם חיים ואינם מתים אך ממשיכים לייצר ציטוקינים בזמן ומקום שמזיקים לגוף), תאי Senescence, שהסמן שלהם הוא ביטוי של אנזים Beta-galactosidase הנצבע בכחול ולפיו ניתם לראות אם כמו התאים האלו פחתה אם כי הרגנו אותם ואם כי גרמנו להם שלא להיווצר כלל. בבחינה זו התגלה כי בהוספת כמות מאוד מאוד קטנה של מעיין החיים (2 מיקרו-ליטר פר 1 מ"ל)יש ירידה של לפחות 25% בתאי ה Senescence. בשביל המדענים סוג של סמן מאוד מקובל. ב 4 הבדיקות האלה יש קיבלנו תוצאות משמעותיות של מעיין החיים כמוצר מוגמר וזמין לשימוש וצריכה.

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

Q-Link (3).gif
bottom of page