top of page

פסוריאזיס ומעיין החיים | עדות


לפני מעיין החיים

על פי אתר InfoMed פסוריאזיס היא מחלת עור נפוצה, שמשפיעה על מחזור החיים של תאי העור. כתוצאה מפסוריאזיס התאים מצטברים במהירות על פני השטח של העור ויוצרים קשקשים עבים וכסופים ורבדים מגרדים, יבשים ואדומים של עור, שלעתים אף גורמים כאב.


פסוריאזיס היא מחלה עיקשת, שנמשכת זמן רב (מחלה כרונית). קיימות תקופות בהן תסמיני פסוריאזיס משתפרים, או נכנסים להפוגה ותקופות בהן המחלה מחמירה.


לגבי חלק מהחולים, פסוריאזיס אינה יותר ממטרד. אצל חולים אחרים היא עלולה לגרום לנכות, במיוחד כשהיא קשורה לדלקת מפרקים.


עד כאן מאתר InfoMed.









בעדות שלפנינו החולה החל להשתמש במעיין החיים בצריכה פנימית של 10 טיפות ביום, אך על פי עדותו רק כאשר העלה את הצריכה היומית ל 30 טיפות ביום כפי שאנו ממליצים אף לאדם בריא בכדי לשמור ולהגן על בריאותו, יחד עם 10 טיפות ביום ששילב עם קרם טבעי למריחה על פניו, החל להרגיש בשינוי.

לאחר 6 חודשים עם מעיין החיים

התוצאות הנראות בתמונות הינן לאחר 6 חודשי שימוש אשר הביאו לפנים נקיות לגמרי, והוא מציין את חשיבות הצריכה הפנימית (מתחת ללשון) מכיוון שפסוריאזיס הינה מחלה אוטואימונית הקשורה למערכת העיכול התחתונה (המעי הדק והמעי הגס).





אנשים בעלי נטייה לפסוריאזיס עשויים להיות ללא תסמינים במשך שנים עד שהמחלה מתפרצת בעקבות גורם (טריגר) סביבתי כלשהו כגון:

זיהומים (כגון דלקת גרון או זיהומי עור), מזג אוויר, במיוחד תנאי קור ויובש, פגיעות בעור, כמו חתכים, שפשופים, עקיצות חרקים או כוויות שמש חמורות.


טריגרים נוספים יכולים להיות לחץ, עישון (כולל עישון פסיבי) וצריכת אלכוהול משמעותית, תרופות מסוימות – לרבות ליתיום, תרופות לטיפול ביתר לחץ דם ותרופות נוגדות מלריה וכן הפסקה מהירה של טיפול בסטרואידים (בין אם ניתנים דרך הפה או הוריד) גם כן עשויים להוות טריגר להתפרצות המחלה.


 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

64 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page