top of page

עייפות דכאון וחרדה השתפרו עם מעיין החיים | עדות




סימנים של עייפות, דכאון וחרדה עלולים להתפרש ברפואה הקונבנציונלית כמחלת נפש, מה שעלול להביא למרשמים לתרופות כמו פרוזק, פלוטין, פריזמה, ציפרלקס, אסטו, אסציטלופרם, לוסטרל, סרוקסט, ציפרמיל, פבוקסיל ועוד אחרות.


רובן של תרופות אלו מעלות את רמות הסרוטונין במוח ובכך מפחיתות את תסמיני הדיכאון ומפחיתות חרדה, משמע - אילחוש הבעיה והתעלמות משלל תופעות הלוואי האפשריות וההתדרדרות למרשמים נוספים ואורח חיים סובב תרופות ורופאים.


הפרעות חרדה הן הסוג הנפוץ ביותר של בעיות נפשיות הפוגעות במבוגרים ובילדים. חרדה היא תגובת חירום טבעית של הגוף על סכנה. מצבי חרדה מתגלים בצורות שונות ובעוצמות שונות ויכולים לגרום לקשת רחבה של תופעות - החל מחוסר נוחות וכלה בדפיקות לב מואצות, רעד, הזעה וסחרחורת.


שימוש במעיין החיים הוכיח עצמו כמסייע להתמודדות עם חרדה, דכאון ועייפות בעצם השיפור הפיזיולוגי שהוא מביא לצרכנים, ובאופן עקיף מסייע למשתמש לשפר את הפיזיולוגיה שלו שמשפיעה בתורה על הנפש.

לפעמים החרדה היא תגובה מוגזמת למצב אמיתי ולפעמים היא מייצרת פוביה הגורמת להימנעות ממצבים שונים הנתפסים כ"מאיימים". החרדה יכולה לתקוף גם בעקבות עצם המחשבה על אותו מצב או דבר שנחשבים למפחידים. ישנם מצבי חרדה ספונטניים התוקפים ללא כל אזהרה מוקדמת, וישנם מצבי חרדה הנבנים באופן הדרגתי בתגובה למפגש עם מושא החרדה. בחלק מהמצבים הופכת החרדה לתופעה מעיקה וקיצונית שפוגעת באיכות החיים.


דיכאון (Depression) היא הפרעה נפשית נפוצה, המסווגת כהפרעת מצב רוח, ומתאפיינת במצב מתמשך של חוסר אושר, 'עצבות, הערכה עצמית נמוכה, ירידה בחשק המיני, הפרעות שינה, תסכול ושינויים בתיאבון, ושקיעה לתוך עצבות וייאוש עמוקים. לעתים הדיכאון כולל גם אובדן עניין והנאה ברוב תחומי החיים ואף תחושת אובדנות. אנשים מדוכאים חווים רגשות שליליים לרוב, בין אם בתחושתם כלפי עצמם (מרגישים חסרי ערך) ובין אם כלפי אחרים (סבורים שהזולת לא אוהב אותם ולא חפץ בקרבתם). בנוסף לביטוי הנפשי, הדיכאון מתבטא גם בתפקוד הפיזיולוגי וכן יוצר שינויים נוירו-פיזיולוגיים במוח. על פי המקובל, דרושים לפחות שבועיים של ירידה קשה במצב הרוח לצורך הגדרת דיכאון, זאת על מנת להבדיל אותו מדכדוך שהוא רגש זמני של מצב רוח ירוד.





 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

41 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page