top of page

משחת השיניים, סבון הגוף והשמפו, ומעיין החיים הביאו לשיפור מהותי בבריאות הכללית | לארס

עודכן: 18 באפר׳ 2022



לארס הוא אחד מהמשווקים הרבים של אופיולנס גלובל ברחבי העולם. הוא חי בשוודיה ומאז הצטרף כמשווק למד להכיר את מוצרי החברה משימוש אישי והרצון לשפר את בריאותו ולהחליף את מוצרי הצריכה היומיומיים של הביג-פארמה במוצרים טבעיים שאינם מרעילים את גופו ופוגעים באיכות חייו, בדיוק כמו כאן בישראל ובכל מקום אחר בעולם.


בסרטון זה הוא משתף את קהל לקוחותיו עם מספר מהמוצרים השונים בהם הוא משתמש כמו סבון הגוף והשמפו, משחת השיניים מיקרוסילבר ללא פלואוריד ומעיין החיים כמובן. כמו רבים אחרים שהתנסו במעיין החיים, הוא גם כן מעיד עליו כמוצר יחיד במינו, ״מתת-אל״ כדבריו, והוא לא הראשון או האחרון שמעיד כך.


לארס מעיד שבזכות השימוש במעיין החיים הכאבים מהם סבל והביאו אותו לסף ייאוש מחייו, עד להיכרותו עם המוצר, חלפו ואף מעיד על שיפורים נוספים בבריאותו כמו דעה צלולה, גדילה מחודשת של השיער, ראייתו השתפרה ואינו זקוק יותר למשקפיו, בליטה בכף רגלו שהיתה מיועדת לניתוח הצטמצמה וקטנה עד כך שהניתוח בוטל.


על משחת השיניים מיקרוסילבר ללא פלואוריד לארס מעיד כי בריאות הפה והשיניים שלו השתפרה פלאים מאז החל להשתמש בה.

על סבון הגוף והשמפו (במוצר אחד) הוא מעיד כי בזכות השימוש בו שיערו המקריח חזר לצמוח עבה וכהה יותר מבעבר. מוצר זה מכיל בתוכו גם כן את מעיין החיים, כך שמעבר לכך שהפסיק להרעיל את גופו עם מוצרי הביג-פארמה, למעשה הוא סופג לתוכו מרכיבים אשר מוסיפים לבריאות הגוף בזמן המקלחת. גופנו סופג כליטר עד ליטר וחצי מים בזמן המקלחת - מים ושאר המרכיבים שנמצאים בהם, בסבון, בשמפו ובמרכך לדוגמא.


 

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-בקטריאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

49 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page