top of page

מעיין החיים עזר לנו עם נוירופתיה | עדויות

עודכן: 5 בנוב׳ 2022

נוירופתיה היא הפרעה המופיעה לאחר פגיעה בעצבים הפריפריים, וגורמת לכאב אופייני (המתואר לרוב ככאב שורף), הירדמות ועקצוצים בעיקר בידיים וברגליים.

בנוסף לכאב יכולה להופיע גם הפרעה תחושתית, המתוארת על ידי החולים כתחושה "כאילו הם לובשים כפפות וגרביים".


קיימות סיבות רבות לנוירופתיה היקפית, היכולה להופיע כתוצאה מפציעות, זיהומים, חשיפה לרעלנים ומצבים רפואיים נוספים.

הסיבה השכיחה והחשובה ביותר לנוירופתיה היא מחלת הסוכרת, אשר בין סיבוכיה היא גורמת גם לפגיעה בעצבים ההיקפיים ולנוירופתיה.

ג׳יי שאל בעמוד הפייסבוק - כיצד מעיין החיים עוזר עם דלקתיות ונוירופתיה?

תשובת נציגי החברה -

לליגננים יש תכונות אנטי-דלקתיות טבעיות. זה אחד הגורמים שמדענים מאמינים שעוזר להפחית את הסיכוי למחלות לב וכלי לב. במחקר של 30 שנה הם גילו שלאנשים שצורכים תזונה עשירה בליגננים יש 30% פחות סיכוי לחלות במחלות לב או סרטן. מחקרים נוספים הראו את ההקבלה בין ליגננים ודלקת פרקים (ארטריטיס) ונראה כי תזונה עשירה בליגננים עוזרת עם הדלקתיות והסימפטומים. באשר לנוירופתיה, תזונה עשירה בליגננים אכן עוזרת עם כאבי סימפטומטים היקפיים. בעוד שמעיין החיים אינו תרופה או טיפול לשום מחלה הוא עשוי לשפר את בריאותם.

דניס כותב בפייסבוק (תרגום חופשי) - רק להוסיף למוצר המדהים הזה, צילמתי תמונות של רגלי לפני שהתחלתי לקחת את מעיין החיים ותוך 4 ימים בלבד הרגליים שלי מחלימות, וגם רגלי השמאלית שהיתה במצב הגרוע יותר מחלימה. זה היה בלאגן במשך הרבה מאוד זמן. אני חולה סכרת סוג 2 מאז 1998. יש לי ניורופתיה חמורה ברגליים וכפות רגלי עם מחזור דם נמוך. הבוקר קמתי וכשקמתי פשוט נדהמתי מרגלי הימנית שלא היתה מחלימה, כך שאני הולך לתעד את זה עבור כולם כדי לראות שתוך 4 ימים בלבד ראיתי תוצאות מדהימות ואני אעלה תמונות. לאלו מכם שיש להם חברים משפחה עם סכרת, אנא השיכו להם את המוצר המדהים הזה. כמו כן מעולם לא ישנתי טוב כל כך מזה הרבה מאוד זמן. בונוס! אני בחור גדול אז התחלתי לקחת שתי טפטפות מלאות בבוקר ואחת בלילה.


דניס ממשיך בפוסט נוסף -

ובכן, אמרתי שאני אעלה תמונות של הרגליים שלי והנה מה שקרה לי אחרי שבוע אחד של שימוש במעיין החיים. 2 התמונות הראשונות הן של רגלי הימנית כשהתחלתי לקחת את מעיין החיים (תמונה 1) והתמונה לידה היא של רגלי הימנית שבוע אחר כך עם מעיין החיים (תמונה 2). 2 התמונות האחרות הן של רגלי השמאלית (תמונה 3 - לפני, תמונה 4 - אחרי). ההבדל הנוסף הוא שכעת אני יכול להרגיש את הרגליים שלי, כאשר קודם לכן הניורופתיה היתה כל כך חזקה שלא יכולתי להרגיש כלום. אם יש לכם חברים, משפחה או חברים של חברים שיש להם סכרת הם צריכים את מעיין החיים, זה יכול להציל אותם. אני לא יודע מה עוד לומר אבל הכיוון שהייתי בו היה מקום עגום.


אנתיאה כותבת בפייסבוק על חמתה (תרגום חופשי) : חמותי הסובלת מניורופתיה היקפית כתוצאה מסיבוכי סכרת אומרת שרגליה כואבות ו״נרדמות״ לעיתים קרובות. היא קיבלה 10 טיפות של מעיין החיים ביום רביעי בבוקר. כאשר דיברתי איתה ביום רביעי אחרי הצהריים היא השיבה: ״הרגליים שלי עדיין לא נרדמו״.


 

סימנים של נוירופתיה

נוירופתיה מבטאת פגיעה במערכת העצבים ההיקפית, המורכבת מסיבים תחושתיים, סיבים מוטוריים ועצבי המערכת האוטונומית.

  • פגיעה תחושתית – תגרום להפרעה ביכולת החישה, ובמיוחד בתחושת חום, כאב ומגע. לעתים קרובות הפגיעה התחושתית מתבטאת בכאב "שורף", תחושת דקירות וזרמים חשמליים והירדמות של איברים. מלבד זאת, קיימים חולים המתלוננים על "רגישות יתר" למגע, וביטוי מוגבר של כאב באזורים המעורבים.

  • פגיעה מוטורית – תגרום להפרעה ביכולת התנועה, אשר יכולה להתבטא בחולשת שרירים, דלדול שרירים ושיתוק. בנוסף, חולים מסויימים יסבלו גם מהפרעות בקואורדינציה ויכולת פחותה להשתמש במערכת התנועה. הפגיעה המוטורית אופיינית במקרים קשים יותר של נוירופתיה, כפי שקורה במחלות סיסטמיות, בפגיעות עמוד שדרה ובמצבים נוספים.

  • פגיעה אוטונומית – המערכת האוטונומית אחראית על תפקוד האיברים הפנימיים של הגוף, ופגיעה בה יכולה להתבטא בעיקר בשינויים בלחץ הדם, בריחת שתן או הפרעות בפעולת המעי.

הגורמים לנוירופתיה

  • סוכרת – אחד הגורמים החשובים והמשמעותיים ביותר לנוירופתיה היקפית הוא מחלת הסוכרת. סוכרת גורמת למגוון סיבוכים, וביניהם נוירופתיה היקפית, המתבטאת בעיקר בכאב בכפות הרגליים ובהפרעה תחושתית. במחלת הסוכרת, מופיעה פגיעה בכלי דם קטנים הגורמת להפרעה בהזנת העצבים הקטנים, וכתוצאה לנוירופתיה האופיינית. ולכן, קיים קשר בין איזון הסוכר בדם לבין הופעת הנוירופתיה, וחשוב מאוד להקפיד על איזון סוכר בדם.

  • מחלות אוטואימוניות – מחלות אוטואימוניות רבות יכולות לגרום לפגיעה בעצבים, המופיעה לאחר שנוגדנים או תאים אחרים של מערכת החיסון פוגעים בעצבים הפריפריים. מצב זה מופיע במחלות כמו לופוס, גיליאן ברה, ומחלות נוספות.

  • טראומה – מצבים של פגיעה בעצבים אופייניים במקרי טראומה רבים, כמו בתאונות דרכים, פגיעות ספורט וכל פגיעה אחרת. פגיעות אלה יכולות לפגוע במערכת העצבים ההיקפית, וכתוצאה לגרום לנוירופתיה. בנוסף, לחץ מתמיד על העצב (כפי שקורה כאשר מבצעים פעולה באופן מחזורי כמו לדוגמא הקלדה), יכולה גם כן לגרום בסופו של דבר לפגיעה בעצב הפריפרי ולנוירופתיה.

  • גידולים – גידולים סרטניים בחוט השדרה או בעצבים עצמם יכולים לגרום לנוירופתיה. הנוירופתיה מופיעה לאחר הלחץ על העצבים, ולכן גם גידולים ממאירים וגם שפירים יכולים לגרום לאותה הבעיה.

  • גורמים נוספים – קיימים גורמים נוספים היכולים לגרום לנוירופתיה, כמו פריצת דיסק, חסר בויטמינים (בעיקר B12), זיהומים, מחלת כליות וכבד, חשיפה לרעלים וכימותרפיה ועוד סיבות נוספות.


הטיפול בנוירופתיה

המטרה הבסיסית בטיפול בנוירופתיה היא לאזן את מחלת הרקע אשר גרמה לבעיה. ברגע שמטפלים במחלת הרקע, כמו לדוגמא בסכרת או שמסירים את הגידול הלוחץ, מצב הנוירופתיה לרוב משתפר.



 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

61 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page