top of page

מעיין החיים עזר לי עם זאבת | עדויות

עודכן: 7 באוג׳ 2022


ג׳ודי מקנדה כותבת (תרגום חופשי) -


אובחנתי עם זאבת נפרולוגית עוד בדצמבר 2020. רמות החלבונים היו 3.5 גרם ליום לעומת 0.15 גרם שהם המדד הרגיל. התסמינים היו בעיקר שתן מוקצף וקרסוליים נפוחים.


החשש העיקרי הוא הידרדרות הכליות לאורך זמן עם רמות חלבון גבוהות. לפי הנפרולוג והראומטולוג קיבלתי תרופות חזקות מדכאות מערכת חיסונית לאחר ביופסיית הכליה שלי. לקחתי מינון גבוה של פרדניזון, הידרוקסיכלורוקין ומיקופנולט מופטיל. התרופות האלה הביאו לתסמינים לא רצויים רבים. חצי הפנים שלי היו רדומות, עלייה ברמת הסוכר בדם, פנים נפוחות, כאבי ראש וחוסר בריאות כללי. שיניתי את התזונה שלי כדי להבטיח שרמות הפרוטינים שלי יהיו נמוכות עד למינימום, אבל ידעתי שלא אוכל לקחת את התרופות האלה לטווח ארוך.

התסמינים הלא רצויים היו גרועים בהרבה מהזאבת עצמה.


התחלתי לקחת FOL בנובמבר 2021 עם מינונים נמוכים יותר של התרופות המדכאות את החיסון שלי. מכיוון שלא האמנתי עשיתי בדיקת דם לפני שלקחתי את מעיין החיים.

במהלך 5 חודשים רמות החלבון שלי ב-24 בדיקות השתן שלי ירדו ונכון להיום, 5 באפריל 2022 בבדיקה האחרונה שלי, אני כבר לא מזהה חלבון בשתן.

לפני מעיין החיים הבדיקות הראיו 1.5 גרם ליום. עכשיו היום הן מראות 0.10 גרם ליום. הטווח הנורמלי הוא עד 0.15 גרם ליום.

כל דבר מעל 0.15 גרם ליום נחשב גבוה.

הכליה מתפקדת היטב ללא הידרדרות.

מעיין החיים הביא לתוצאות מדהימות עבור מצב הזאבת שלי ועכשיו אני יכולה להפסיק עם התרופות מדכאות המערכת החיסונית הנוראיות האלה לתמיד.



מחלת הלופוס, SLE ('זאבת') היא מחלה אוטואימונית מורכבת, שבה המערכת החיסונית משתבשת ופועלת כנגד הגוף.

היא מופיעה בשכיחות של כ-1:2,000 איש באוכלוסיה, והיא שכיחה פי 9 יותר בקרב נשים בגיל הפוריות, אך עלולה להופיע גם בקרב גברים וילדים בכל הגילאים. בדומה למחלות אוטואימוניות אחרות, גם במחלה זו הגוף מייצר נוגדנים עצמיים אשר עלולים לתקוף רקמות שונות בגוף. סיבת המחלה אינה ידועה, אך כיום ידוע שמעורבים בה מרכיבים גנטיים וגורמים סביבתיים, שהשילוב ביניהם תורם להתפרצות המחלה.

מחלת הלופוס עלולה לערב מערכות גוף רבות, ומחייבת התייחסות רפואית רב-תחומית.

מכלול התסמינים להופעת לופוס רחב למדי. במקרים של מחלה קלה יחסית, מעורבות המחלה מוגבלת רק לעור ו/או למפרקים. המקרים המורכבים יותר כוללים פגיעה אפשרית בכליות, בקרום הלב, בקרום הריאות, במוח ועוד.

חלק מהחולים מפתחים קרישיות-יתר אוטואימונית של הדם, מצב שעלול להוביל לפקקת ורידים, התקפי לב, שבץ ואף להפלות חוזרות בקרב נשים בגיל הפוריות.

אחד התסמינים השכיחים ביותר של לופוס הוא כאבי מפרקים: למעלה מ-90% מהחולים יסבלו מכאבי מפרקים לפחות לתקופה מסוימת של המחלה. דלקת המפרקים בלופוס היא לרוב קלה יחסית, ובשונה מדלקות מפרקים אחרות – לרוב אינה גורמת לעיוותים במפרקים.

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

125 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page