top of page

מעיין החיים ו SIBO - גידול יתר של חיידקי המעי הדק | עדות


דריה זמייבסקי סבלה מסיבו במשך יותר מ 10 שנים! אחרי שניסתה תרופות שונות היא הגיעה למעיין החיים. לאחר 12 שבועות שימוש זו עדותה (תרגום חופשי) :

נאבקתי עם נפיחות בבטן במשך יותר מעשור. ניסיתי הכל מתרופות נגד נפיחות, ג'ינג'ר, פחם ועד אנטיביוטיקה. עברתי סקופים, אולטרסאונד וקולונוסקופיה ללא אבחנה (הכל בסדר). נטורופת אבחנה אצלי SIBO, (גידול יתר של חיידקי המעי הדק). הלכתי על תרופה שלא עבדה. התחלתי עם מעיין החיים, 12 שבועות לאחר מכן, ההוכחה היא בתמונה!

סיבו (SIBO - Small Intestinal Bacterial Overgrowth – שגשוג יתר של חיידקים במעי הדק), הוא מצב בו כמות החיידקים במעי הדק חורגת מהכמות הבריאה. במצב תקין ריכוז החיידקים במעי הדק אמור להיות נמוך יחסית. רק כאשר עוברים ממנו אל המעי הגס עולה ריכוז החיידקים באופן משמעותי. במצב תקין חיידקים אלו חיים אתנו בסימביוזה ומשפיעים על מגוון תהליכים בגוף. תגליות מהשנים האחרונות מצביעות על כך שסיבו (SIBO) אינו מאופיין רק בשגשוג יתר של חיידקים, אלא גם בסוגי חיידקים שלעתים נוטים להיות פחות "ידידותיים".

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

81 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page