top of page

החלמה מסרטן העור עם מעיין החיים | טרי מרטין

עודכן: 7 באוג׳ 2022


טרי מרטין, בן 86 מאונטוריו, קנדה, משתף בעדותו כי בפגישה עם רופא העור שלו המטפל בו מזה 10 שנים בסרטן העור בפניו, גילה כי המצב בסנטר והלחיים שלו התדרדר, וכי הוא יצטרך להתחיל טיפול רפואי יומי במריחת משחה על פניו במשך 6 חודשים.


בהבינו כי פירוש הדבר שפניו יהיו אדומות במשך התקופה, ומכיוון שמתוקף תפקידו עליו להפגש עם הציבור, טרי הציע לרופאו לנסות מה שלדעתו של טרי היה פתרון טוב יותר. בהתייעצות עם צוות המשרד של אופיולנס גלובל וד״ר הנרי קסיונג, מטפל ברפואה סינית, החליט טרי להמשיך לצרוך את מעיין החיים בצריכה פנימית, והוסיף לכך מריחה חיצונית של המיצוי על פניו בלחיים, בסנטר ובאוזניים, במקביל לצריכה פנימית עקבית של 10 טיפות ביום.


לאחר 5 חודשים בביקור נוסף אצל רופא העור שלו, רופא העור היה המום לגלות את השיפור במצב העור של טרי.

הרופא המליץ לטרי להמשיך לעשות את מה שהוא עשה עד כה, המשך צריכה פנימית ומריחה חיצונית של מעיין החיים, ואמר לו כי אין לו צורך לראות אותו לביקור חוזר למשך שנה לפחות!


״מעיין החיים הוא הדרך בה תוכלו לעזור לכל האזרחים הוותיקים שאתם אוהבים לקבל יתרון בכל המצבים והבעיות איתם הייתי צריך להתמודד״ - טרי מרטין
 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

26 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page