top of page

האם מעיין החיים יכול לעזור עם לימפומה (סרטן קשרי הלימפה) | הנרי קסיונג

עודכן: 7 באוג׳ 2022


הנרי קסיונג, מטפל ברפואה סינית מקנדה, המשתמש במעיין החיים בקביעות עם מטופליו ומשווק מורשה של החברה, ממליץ על צריכה של 30-60 טיפות ביום של מעיין החיים כתוסף תזונתי.

״יש לנו אנשים שהיה להם מצב דומה, סוגים שונים של סרטן, מצבם השתפר, אז זה תמיד מומלץ להשתמש בזה״ - הנרי קסיונג על מעיין החיים

תפקידה של מערכת הלימפה (שם כולל לקשרי הלימפה בגוף, מערכת כלי הלימפה, הטחול והתימוס) הוא זיהוי של פולשים זרים (חיידקים, פטוגנים וכדומה), ניקוז נוזלים מהרקמות חזרה אל מערכת הדם, והובלת תאי דם לבנים מסוג לימפוציטים לאזורים שונים בגוף.

הלימפוציטים הינם תאי דם לבנים הפועלים כמערכת חיסון ספציפית ויודעים לזהות פולש מסוים ולפעול כנגדו.

קיימים שני סוגים עיקריים של לימפוציטים:

לימפוציטים מסוג B - מייצרים את הנוגדנים שבגוף.

לימפוציטים מסוג T - הורגים פולשים זרים, ותאים שאליהם חדרו פולשים זרים.


מערכת צינורות הלימפה כוללת צינורות מקבילים לכלי הדם. נוזלים שנמצאים ברקמות והסתננו אל מחוץ לדם, מוחזרים, יחד עם חומרים נוספים, אל כלי הדם באמצעות צינורות הלימפה. לאורך מערכת זו פזורות קשריות הלימפה – מקום מפגש של לימפוציטים עם פולשים זרים. מחלת הלימפומה היא שם כללי להתרבות ממאירה של לימפוציטים. נהוג לחלק את מחלת הלימפומה לשני סוגים עיקריים: לימפומה על שם הודג'קין (Hodgkin lymphoma), ולימפומה שאיננה מהסוג על שם הודג'קין. כיום נהוג לחלק את הקבוצה השניה ל - לימפומות בלימפוציט B, לימפומות תא T, לימפומות בתאי הרג טבעי או ללימפומות אחרות.


ברפואה הקונבנציונאלית הטיפול בלימפומה מבוסס ברובו הגדול על טיפולים כימותרפיים, שילוב מקובל של תרופות כימותרפיות, או בקרינה במקום נקודתי.

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

Q-Link (3).gif
bottom of page