top of page

דימום כבד בשל דלקת בשלפוחית השתן פסק לגמרי לאחר 5 ימים עם מעיין החיים

עודכן: 30 במאי 2023


כותבת נורה באסטיין מאונטוריו קנדה:

שיתפתי את זה בשיחה. זה בא מהקולגה שלי, היא אחות מוסמכת, היה לה דימום וסתי כבד במשך חודשיים.


"שלום כולם,

שמי מוניקה ואני הולכת לחלוק את ההתנסות שלי עם מעיין החיים. היה לי דימום חזק במשך חודשיים והלכתי לרופא משפחה, למרפאה ולמרפאת חירום בשביל זה. הרופא אמר שזה דלקת בשלפוחית ​​השתן והוא נתן לי אנטיביוטיקה למשך 5 ימים. כשלקחתי את האנטיביוטיקה הזו, הדימום שלי התחיל לרדת אבל לא נעלם לגמרי. כשסיימתי עם התרופות, לאחר שבוע שוב היה לי דימום כבד כפי שהיה לי בעבר. חיכיתי לרופא נשים להמשך טיפול ואבחון ועדיין אף אחד לא התקשר אליי😀

ואז, הקולגה שלי נורה נתנה לי כמה טיפות של FOL וביקשה ממני לנסות. ניסיתי את זה והיא לא ידעה באותו זמן שיש לי דלקת בשלפוחית ​​השתן או בעיית דימום. ואז למחרת, הייתי בהלם כשראיתי שהדימום ממש ירד, זה היה נס בשבילי. ואז התקשרתי לנורה לספר לה על הבעיה שלי ואיך FOL עזר לי. ואז היא נתנה לי בקבוק אחד וביקשה ממני לשתות 5 טיפות בבוקר ובערב. ניסיתי במשך 5 ימים ותוך חמישה ימים, הדימום שלי נעלם לחלוטין.

אני באמת מודה לנורה ולכל חברי הצוות של מעיין החיים, שנתנו לי נוגד חמצון טבעי ועוצמתי כל כך, אנטי דלקתי, אנטי מיקרוביאלי ללא תופעות לוואי וטיפלו בבעיה שלי תוך 5 ימים. אני ממליצה בחום על המוצר הזה."


תודה רבה מוניקה

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

Q-Link (3).gif
bottom of page