top of page

איך תצרכו נכון את מעיין החיים | רפאל בן דור

עודכן: 7 באוג׳ 2022



רכשתם את מעיין החיים ואתם רוצים להוציא את המיטב מכל טיפה שלו? מדריך קצר איך תעשו את זה נכון.

כמה צורכים? בהתאם לכמות הטיפות המומלצת עבורכם, בהתאם למצבכם הבריאותי או המשבר הבריאותי אותו אתם רוצים לצלוח, ההמלצה היא לצרוך לפחות 10 טיפות ביום לאדם בריא עד 100 ק״ג הרוצה לשמור ולהגן על בריאותו, ולפחות 30 טיפות ביום לאדם עד 100 ק״ג הנמצא במשבר בריאותי זמני או כרוני. המטפלים ממליצים גם על 60, 90 או 120 טיפות ביום לאנשים במשברים בריאותיים קשים, לתקופות זמן קצרות יחסית עד אשר הגוף יגיב בשינוי חיובי ואיזון בריאותי, ואז ניתן להפחית את הכמות היומית עד לצריכה קבועה כאדם בריא.

עדיין לא בטוחים כמה לצרוך?

מוזמנים לדבר איתי אישית אם כבר יש לכם את המספר או לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ ונחזור אליכם לשיחה.

איך צורכים? לאפקטיביות מלאה יש קודם כל לצרוך צריכה פנימית - מתחת ללשון. מרוקנים את תכולת הטפטפת עם כמות הטיפות הרצויה לחיך - מתחת ללשון, ומחזיקים שם למשך 30 שניות ויותר. ייתכן שתרגישו את האזור מתחמם, תרגישו את הריריות מפרישות ריר בפה, והטעם עשוי להיות מתוק או מר. לאחר 30 שניות אפשר להעביר את החומר בפה בין השיניים והחניכיים לטובת בריאות הפה והחניכיים, ולבלוע את היתרה. יש לחזור על התהליך בכל יום או מספר פעמים ביום בהתאם לצריכה האישית שלכם. מתי צורכים? ניתן לצרוך את הטיפות בכל שעה. לפני או אחרי האוכל - זה לא משנה כלל. מכיוון שהטיפות נספגות דרך הריריות ישירות למחזור הדם, אין משמעות לאכילה ולכל ספיגה של חומר אחר דרך מערכת העיכול. אם אתם לוקחים תרופות כלשהן - מומלץ לשמור על מרווח של שעה בין צריכת התרופה לצריכת הטיפות. אתם תחליטו מה בא קודם. המלצתי האישית - לצרוך בבוקר מיד אחרי צחצוח שיניים, כאשר הפה נקי והריריות פתוחות לספיגת הטיפות. כך גם יהיה קל לכם לאמץ את ההרגל החדש ולשמור על השגרה. אם אתם צורכים פעמיים ביום - שימרו את הפעם השניה לערב לפני השינה, שוב אחרי צחצוח שיניים. אין חובה לצחצח שיניים לפני הצריכה הפנימית אך אם מתאפשר זה בהחלט מומלץ. לא בגלל צחצוח השיניים אלא יותר בשל ניקיון הפה ופתיחת נקבוביות הריר לספיגת הטיפות.

מר או מתוק? ע״פ המטפלים השינוי בטעם נובע מחומציות הגוף שלנו. ככל שיש בגופנו יותר חומציות נמצא את הטיפות מרות יותר, וכלל שהחומציות יותר מאוזנת נמצא את הטעם מתוק. שימוש חיצוני ניתן למרוח את הטיפות באופן חיצוני בכל אזור בו יש לכם כאבים, דלקות, יובש, פריחה, פטריות, אקזמה וכו׳ וכו׳ טיפה אחת יכולה לכסות אזור יחסית גדול כך שניתן להשתמש בכמויות קטנות יחסית ובהתאם לצורך. במקרה של כאבים אפשר לעסות את השמן פנימה ברכות. במקרה של אזורים נרחבים - קחו בקבוקון תרסיס קטן של 100 מ״ל, מלאו אותו במים (מים חיים עדיפים), הוסיפו 30-60 טיפות, שקשקו לערבוב ורססו על האזורים בהם נדרש. מעיין החיים הוא תוסף תזונה ומומלץ גם לאדם הבריא לצרוך אותו באופן יומיומי קבוע, בדיוק כמו שאנחנו אוכלים כל יום - כך אני מוסיפים לתזונה שלנו מקור עשיר במיוחד בליגננים שהם נוגדי חמצון חזקים במיוחד, אנטי-בקטריאלים ואנטי דלקתיים, שאינם נמצאים בתזונה הרגילה שלנו.

מעיין החיים - מדריך למשתמש להורדה:

מעיין החיים _ מדריך למשתמש _ עברית _ דיגיטל
.pdf
הורידו את PDF • 331KB

צריכה פנימית: לטפטף לחיך מתחת ללשון, להחזיק בפה ל 30 שניות לפחות, אפשר לפזר באמצעות הלשון הין השיניים והחניכיים - טוב לבריאות הפה, ולבלוע את היתרה. שימוש חיצוני: למרוח טיפות בודדות באזורים הכואבים או הפגועים.

 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

Q-Link (3).gif
bottom of page