top of page

גלוטתיון - ניקוי טבעי של מתכות כבדות ורעלים


גלוטתיון הוא מהעוצמתיים שבנוגדי החמצון המיוצרים בגוף והוא זוכה לתשומת לב מחקרית הולכת וגוברת בעשור האחרון.


מחסור בגלוטתיון מיוחס למחלות עורקים, אסטמה, הפרעות עצביות-ניווניות, בעיות קוגניטיביות-התנהגותיות וסוגי סרטן שונים.


אם נכיר בחוסר האיזון בין רדיקלים חופשיים לנוגדי חימצון ובמחסור בגלוטתיון כגורמים סיבתיים למחלות אלו, נוכל לשפר באופן משמעותי את הטיפול בהם ואת ההתמודדות עימם על ידי הכנסת גלוטתיון לטיפול שלנו.


בנוסף להיותו נוגד חמצון, גלוטתיון הוא גם מנקה רעלים חזק, אשר משחק תפקיד מרכזי בפעילותה של מערכת החיסון.


גלוטתיון (GSH) הוא תלת-פפטיד המורכב מחומצות האמינו גלוטמין, ציסטין וגליצין. זהו חלבון המיוצר ונצרך באופן טבעי על ידי כל תאי הגוף. הוא מכיל מולקולת גופרית, אשר ממלאת תפקיד מרכזי בפעילות נוגדי החמצון. היא גם זו שמקנה לגלוטתיון ניחוח גופריתי ייחודי.



מנטרל הרעלים העיקרי

גלוטתיון הוא מנקה רעלים שאין שני לו. הוא קושר מתכות וחומרים רעילים אחרים וממיר אותם לתרכובות שניתן להפריש באמצעות מערכת השתן או המרה.

כשהגלוטתיון נקשר לרעלים אלה, הם הופכים למסיסים במים וניתן לשנע אותם בקלות אל מחוץ לתא.

עם זאת, היקשרותם של הרעלים לגלוטתיון מעלה את הביקוש ליצירתו של גלוטתיון בגוף.

כאשר תאיה של רקמה או מערכת כלשהי בגוף לא מצליחים לעמוד בקצב כדי לספק את הביקוש, נוצר מחסור בגלוטתיון.


מאחר והכבד הוא האיבר העיקרי שמנטרל רעלים בגוף, הוא מכיל את מלאי הגלוטתיון הגדול ביותר, אשר משחק תפקיד חשוב בפירוקם של מזהמים סביבתיים, תוצרי קרינה, תרופות, כימיקלים מסרטנים ומתכות כבדות.


מחסור בגלוטתיון ומחלות


הגלוטתיון חיוני לשמירה על תפקודו התקין של התא. רמות נמוכות של גלוטתיון בסרום נצפו במצבים של מחלות עורקים. ממצא זה לא מוגבל רק עבור אנשים הסובלים מחסימות בעורקים המחייבות התערבות, אלא נמצא גם אצל אנשים צעירים יחסית ובריאים לכאורה.

הממצאים הללו מצביעים על פעולתו הסמויה וההרסנית שלהמחסור בגלוטתיון.


רופאים מומחים בתחום המחלות הכרוניות, גילו כי נמצא מחסור בגלוטתיון כמעט בכל המטופלים שהוגדרו כחולים מאוד. קביעה זו מתייחסת לאנשים בכל הגילאים.

סקירה של מחקרים הקשורים לגלוטתיון ולהפרעות הספקטרום האוטיסטי מראה, כי פגיעה בייצורו ובתפקודו של הגלוטתיון משחקת תפקיד מרכזי בהפרעות הספקטרום האוטיסטי, שהופכות בימינו לנפוצות יותר ויותר.

לילדים עם אוטיזם ישנה הנטייה לסבול מגלוטתיון נמוך והם לא מסוגלים לנטרל רעלים בצורה תקינה.


בגילאים מבוגרים, מחסור בגלוטתיון נמצא קשור למחלת הפרקינסון.

אחד ההיבטים החשובים בסוגיה זו הוא שהמחסור בגלוטתיון עשוי להיות מקומי ומוגבל ל”גרעין השחור” (substantia nigra) במוח ולרקמות שריר, בזמן שרמות הגלוטתיון בדם יכולות להיות בתחום הנורמה.


גם אלכוהוליסטים סובלים מרמות גלוטתיון נמוכות וכך גם אנשים הסובלים ממחלת האלצהיימר.

עישון סיגריות גם הוא ידוע כמוריד את רמות הגלוטתיון.

גלוטתיון נמצא ברמות נמוכות גם במוחם של אנשים הסובלים מתסמונת העייפות הכרונית.


מצבים אחרים הקשורים בגלוטתיון נמוך כוללים אסטמה, סרטן, מחלות ניווניות-עצביות,איידס, הזדקנות, סיסטיק פיברוזיס, מחלות לב וכבד, איסכמיה, שבץ, פרכוסים, אנמיה חרמשית ומחלות מטבוליות כגון סכרת והשמנת יתר.


תוספי גלוטתיון הוצעו כפתרון מבטיח לטיפול בחוסר איזון שבין רדיקלים חופשיים לאנטיאוקסידנטים שנמצאה אצל אנשים שנדבקו באיידס.

המידע הנ״ל מתוך אתר ecosupp.co.il



⚠️ הפתרונות הזמינים לניקוי הגוף ממתכות כבדות ורעלים



1️⃣ מעיין החיים הינו נוגד החמצון הטבעי החזק בעולם, ובעצם היותו כך הינו כלי עזר משמעותי באיזון הגוף במלחמה כנגד רדיקלים חופשיים.


צריכה של מעיין החיים לאורך זמן, במינון של 60 טיפות יומיות לפחות ובמשך חודשיים לפחות, גם תעלה את רמת ייצור הגלוטתיון הטבעי בגוף, יחד עם איזון מערכות העיכול וסילוק הרעלים, ויכול להיות משמעותי בתהליך ניקוי הרעלים הטבעי של המשתמש.










2️⃣ מדבקות X39 והמדבקות הייעודיות לגלוטתיון הינם גם כן מענה פשוט ומשמעותי בעידוד טבעי של הגוף ליצירת גלוטתיון.

מומלץ להתשמש במדבקת X39 יומית יחד עם מדבקת גלוטתיון יומית לפחות בחודש הראשון של השימוש במדבקות וככל שיש צורך נוסף.












🎯 מדבקות X39 ומעיין החיים - כלים שלובים

השילוב בין צריכה יומית של מעיין החיים כנוגד חמצון טבעי עוצמתי, אנטי דלקתי, אנטי מיקרוביאלי, אנטי פטרייתי ואנטי סרטני, יחד עם שימוש יומי במדבקות X39 ומדבקות הגלוטתיון, הינו שילוב מנצח של מוצר טבעי המספק לגוף עזרה במלחמה ברדיקלים חופשיים, דלקות, מיקרובים וחיידקים, פטריות ונגיפים, המעודד ייצור גלוטתיון טבעי יחד עם תהליך ייצור תאי גזע חדשים אשר עם הזמן יביאו להתחלפות תאי האיברים בתאים צעירים ובריאים, יחד עם עידוד משמעותי נוסף של ייצור טבעי של גלוטתיון לניקוי רעלים משמעותי.


סריקת תדרים היא אמצעי מעולה לבחינה תקופתית של מערכות הגוף ויכולה לזהות חוסרים ברמות גלוטתיון בגוף המטופל.

מומלץ לבצע סריקה לפני תחילת שימוש במעיין החיים ו/או במדבקות X39 ומדבקות גלוטתיון, ולבצע סריקת ביקורת לאחר כחודש, חודשיים ושלוש.


💫💫💫💫💫💫💫



 

145 צפיות0 תגובות
Q-Link (3).gif
bottom of page