top of page

כאבים לאחר תחילת שימוש במעיין החיים | הנרי קסיונג



לקוחה הסובלת מלחץ דם גבוה התחילה להשתמש במעיין החיים.

לאחר 4 ימים בהם צרכה 10 טיפות כל יום בערב התלוננה על כאבים בגוף והפסיקה להשתמש במעיין החיים.

האם מעיין החיים גרם לכאבים?

האם יש להפסיק להשתמש?


הנרי קסיונג, מטפל מוסמך ברפואה סינית המשלב את מעיין החיים בטיפוליו מזה כ 6 שנים, מרגיע ואומר כי לכמות כזו מועטה של מעיין החיים כנראה ולא תהיה השפעה משמעותית, בוודאי לא אחרי 4 ימים, וייתכן כי מקור הכאבים הוא מבעיות הגוף ולא מהשפעתו הישירה של מעיין החיים.

המלצתו היא להעלות את המינון ולתת למעיין החיים לסרוק את הגוף, למצוא את הבעיות, ולאפשר לגוף לרפא את עצמו עם מעיין החיים.


 

גילוי נאות: המעידים עשוים להיות צרכנים ו/או משווקים מורשים של החברה.

אין באמור להיות ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. מעיין החיים אינו תרופה אלא תוסף מזון נוגד חמצון טבעי, העוצמתי ביותר מן הטבע, פי 17 יותר חזק מזרעי פשתן, אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי.


להזמנות: 👈🏼 לרכישה טלפונית - מלאו פרטים ונחזור אליכם 👈🏼 להזמנות בוואטסאפ

👈🏼 לרכישה עצמאית (באתר באנגלית)

Comments


Q-Link (3).gif
bottom of page